2015. március 26., csütörtök

13. rész - Elfeledni...


* 1 hónappal később *
 

 
Sophia úgy döntött, hogy Liam-et válassza a nagy lehetőség helyett. Miután Liam ezt megtudta visszautazott Londonba, hogy a barátnőjével lehessen. Sajnos nem tudtam őszintén beszélni vele, elmondani az érzéseimet. Ennél jobb lehetőséget nem is találhattam volna, de elkéstem. Vagyis az élet máshogy alakította az eseményeket. Megértettem, és elhatároztam, hogy nem fogok futni utána. Elfogadtam, hogy Liam Sophiához tartozik, és nem akartam több bosszúságot és fájdalmat okozni magamnak.

 
Visszatértem a munkámhoz, felkértek, hogy készítsek egy fotósorozatot a Rolling Stones nyugdíjas tagjaival. Hatalmas megtiszteltetés volt, hiszen nem dolgozom olyan régóta pályán, mint sok más fotós, akik 10-15 éves pályafutásuk alatt kapnak ilyen lehetőséget.

Rendkívül kedvesen viselkedtek velem, szórakoztatóak voltak, és közvetlenek. Nem erre számítottam, elvégre ők a világ legismertebb rock bandája. Hosszú nap volt, a fotózás 14 órán át tartott. Hajnali fél egykor értem haza. Nem vágytam másra, csak egy zuhanyra és a pihe-puha ágyikómra.
Éppen aludni készültem, amikor valaki csengetett. Elképzelni sem tudtam, hogy ki lehet az az éjszaka közepén. Ajtót nyitottam.



 

-         Szia! Remélem nem aludtál még. – mosolygott az ajtó mögött lévő meglepetés vendég.
-         Helló Louis, hát te? Talán hívhatnál mielőtt beállítasz hajnali egykor.
-         Ne haragudj, annyira spontán jött, nem volt időm telefonálni. Csak eszembe jutottál, eszembe jutott milyen régen találkoztunk. Kocsiba ültem, és itt vagyok.
-         Értelek, csak tudod most lett vége egy 14 órás fotózásnak, nagyon fáradt vagyok.
-         Megértelek, de szeretnék beszélni veled. – nézett könyörgő pillantásokkal.
-         Muszáj pont most, nem érne rá holnap? Kialszom magam és készen állok bármire.
-         Most vagy soha. Tudod milyen vagyok. – felelte.
-         Jól van, gyere be. De ne várd, hogy nyitott szemmel végig hallgassam a mondanivalódat.

 
Leültünk a kanapéra. Megkínáltam egy itallal, de nem fogadta el. Komolynak tűnt, mintha élete vallomására készült volna. Nem tudtam mire számítsak, bíztam benne, hogy nem Liam-ről akar beszélni, mert ahhoz a témához végképp nem volt kedvem. Egy hónapja még csak fel sem hívott, nem akartam védőbeszédet hallgatni.

 

-        Mondd csak, mi újság most Liam és közted? – kezdte a mondanivalót, pontosan efféle kérdésre számítottam.
-        Jajj Louis, kérlek, nem akarok erről beszélni. Ugye nem ő küldött? Mert akkor jobb ha mész, fáradt vagyok ehhez. Nem vagyok rá kíváncsi.
-        Nem, Liam nem tudja, hogy itt vagyok. Senki sem tudja, hogy itt vagyok. De fontos lenne nekem, hogy válaszolj a kérdésemre.
-       Semmi nincs vele. Amióta Sophia úgy döntött Liammel való kapcsolata fontosabb neki, mint a modell karrierje, öröm mámorban úszott, Wolverhampton-ból sietősen haza utazott Londonba, és azóta nem hallottam felőle. Mintha nem is léteznék. Szóval nem tudom mit akarsz hallani, de végeztem vele.
-       És elmondtad neki, hogy csak eljátszottuk azt, hogy jártunk?
-       Nem, és már nem is tartom fontosnak. Amikor otthon voltunk a szülőknél, szerettem volna beszélni vele. Elhatároztam magam, de Sophia, a sors, az élet közbeszólt. Szóval letettem róla. Nem akarok szenvedni miatta, látszólag mást érzünk egymás iránt. Sőt, már magam sem tudom mit érzek. Talán csak a régóta meglévő egyedüllét az oka, hogy fellángolt valami iránta.
-        Figyelj rám, hallgass meg és kérlek ne szólj közbe. – furcsálltam a komolyságát, láttam rajta, hogy fontos dolgot akar közölni.
-        Rendben! – feleltem érthetően.
-        Mielőtt elutaztatok volna, elmondtam Liam-nek az igazságot. Úgy tűnt zavarja, hogy „együtt vagyunk”. Amikor rákérdeztem, nem adott egyértelmű választ, de éreztem rajta, hogy többet érez irántad, mint egy szimpla baráti szimpátia. Nem haragudott, azt várta, hogy te is elmondd neki, ezért nem hozta fel előtted a témát. Sajnálom, tudom, hogy most utálsz, mert kellemetlen helyzetbe hoztalak, de akkor ezt láttam a legjobb döntésnek. Lemondtam rólad, feladtam az irántad táplált érzéseimet azért, hogy egymásra találjatok.
-        Várj, azt hiszem összezavarodtam. Szóval Liam mindenről tudott?  
-        Igen, sajnálom. – nem haragudtam, azt gondoltam ilyen helyzetben tombolni fogok, hiszen Louis totál leégetett Liam előtt, hiszen ezáltal tudja, hogy kedvelem, talán jobban, mint ő engem.
-        Nem baj, sőt örülök, hogy megtetted helyettem.
-        Komolyan mondod? – döbbenten figyelt, nem értette a reakciómat.
-        Tudod, Liam mindent tudott. Mivel bosszúból találtam ki, hogy együtt vagyok veled, tisztában volt azzal, hogy többet érzek iránta. Megvolt az esélye, hogy beszéljünk a dologról, ha hasonlóképp érez, akkor tudassa velem. Wolverhampton-ban megtehette volna. De nem tette, sőt. Amint Sophia jelentkezett, ő rohant vissza ide. Engem meg ott hagyott egy laza bocsánatkéréssel. Tanulságos, szóval csak köszönöm neked, hogy általad ráébredtem az igazságra.
-        Megnyugodtam, hogy nem haragszol…
-        Visszatérve, hogy érted azt, hogy lemondtál rólam? – zavarba hoztam, ritkán látni Louis Tomlinsont megilletődve.
-        Nos, basszus, ez nem is olyan egyszerű mint azt gondoltam volna…Szóval én mindig is nehezen nyíltam meg a lányok, a nők előtt. Lehet nehéz elhinni, de tényleg így volt. Akármennyire vicces, nagydumás pasinak tűnök, a csajok terén sosem voltam ilyen. Eleanor nagy szerelem volt, hosszú évekig tartott, aztán eljött az a pont, hogy véget kell vetni a kapcsolatnak, mert már nem tudtuk boldoggá tenni egymást. Eleanor óta nem volt komoly kapcsolatom, nem találtam senkit annyira értékesnek, hogy vele legyek. Tudom ez büdös nagyképű duma, de akkor ezt éreztem. A lányok sorra jöttek-mentek, de egyetlen alkalomnál egy sem tartott tovább. Aztán találkoztam veled. És a fal, a bunkó imázs egy pillanat alatt leomlott, pedig küzdöttem ellene. Azt hittem az egyéjszakás kalandunk hasonlóan alakul majd mint a többiekkel. De más volt, a hab a tortán pedig a színjátékunk volt. Rádöbbentem, hogy élvezem a helyzetet, hogy szeretek veled lenni. Kemény hónapon mentem keresztül, el akartalak felejteni, hogy azzal légy boldog, akit kedvelsz, Liam-mel. De Liam mesélt Sophiáról, és akkor tudtam, hogy elszalasztotta az esélyét. Ezért bátorkodtalak felkeresni, itt volt az ideje, hogy mindenről tudj. Majd eldöntöd hogyan dolgozod fel az információt. – bevallom teljesen lefagytam, meg sem tudtam szólalni. Először azt próbáltam feldolgozni, hogy Liam szarik rám. Majd jött az újabb információ, Louis talán szerelmes belém. Fogalmam sem volt mit mondjak, hiszen nem tudom mit érzek iránta.
-       Hát…nehéz megszólalni, nem tudom mit is mondjak…
-       Nem várom el, hogy bármit is mondj. Sőt nem kell a nyakamba ugranod. Elfogadom a döntésed, azt is ha nemet mondasz. Nem lesz egyszerű, nehéz lesz feldolgoznom, hiszen eddig a poklot is megéltem, hogy kitöröljelek a fejemből. De megértem, bármit is mondasz.
-        Azt nem mondom, hogy nem kedvellek, hiszen szimpátia nélkül nem tudtam volna lefeküdni veled. Most egy kicsit össze vagyok zavarodva.
-        Megyek, aludj rá egyet, inkább most semmit ne mondj. Gondold át, aztán várom, hogy keress. Ha szeretnél…


Louis felállt, az ajtó felé vette az irányt. Gyengéden megölelt, egy halvány puszit adott az arcomra és eltűnt a folyóson. Lefeküdtem, nem akartam agyalni. Komolyan felfordult az életem. Megtudni, hogy valaki szerelmes beléd, nem könnyű kezelni. Mi van ha esélyt adok és nem működik? Ha nem szeretem meg? És ha elutasítom, megbántom és egy világ omlik benne össze? És elveszítem azt az embert, aki számára fontos vagyok. Kavarogtak a fejemben a lezajlott események sorai. Lassan, lassan álomba merültem.


Reggel felkelve azonnal összerándult a gyomrom. Egy falat nem ment le a torkomon. A lelkemre vettem azt, amit éjszaka mondott Louis. Beszélni akartam vele, de féltem. Nem döntöttem el, hogy mit is szeretnék, de látnom kellett. A személyes találkozás megkönnyíti a döntésemet. Hívtam, de nem vette fel. Bátorkodtam autóba pattanni és elkocsikázni a stúdióba. Tudtam, hogy dolgoznak az új albumon, mivel Louis felkeresett, tiszta volt, hogy Londonban tartózkodnak. Bementem, körbe néztem, s megpillantottam Harry-t. Épp egy kanapén csücsült egy szövegkönyvet lapozgatva. Odasétáltam hozzá.

 
-        Helló Harry! – köszöntem. Meglepődött, hogy ott vagyok, annyira nem is ismertük még egymást.
-        Abigail, szia! Liam-et keresed? Épp egy dalt vesznek fel, mindjárt végez.
-        Öhm, nem, Louis-hoz jöttem, ő is itt van?
-        Igen, Liam-mel. Pár perc és végeznek, megvárod? Ülj le, hozzak valamit inni?
-        Nem is tudom, inkább megyek, elég sok a dolgom. – szabadnapom volt, egyetlen dolgom, hogy heverésszek a pamlagon. – Megmondanád Louis-nak, hogy kerestem.
-       Persze, ahogy gondolod.

 
Épp menni készültem, amikor ismerős hang kiabált utánam. Liam volt. Látszólag örült nekem, talán azt gondolta miatta jöttem. Próbáltam hűvös maradni, érezze, hogy velem nem fog szórakozni.

-       De jó látni téged, jól vagy? – ölelt meg.
-       Megvagyok, épp menni készültem.
-       Miért jöttél? Figyelj sajnálom, hogy úgy elhúztam Wolverhampton-ból, csak izgatott lettem Sophia híre hallatán. Nagy dolog, hogy eldobta ezt a hatalmas lehetőséget a kapcsolatunkért.
-       Nagy dolog, persze, semmi gond.
-       Biztos minden oké? – minden oké? Milyen kérdés ez? Komolyan ennyire bunkó, paraszt hogy lehet valaki?
-       Louis-hoz jöttem, beszédem van vele.
-       Louis még a stúdiózik. Szóljak neki?
-       Nem kell, Harry azt mondta majd szól. Megyek, dolgom van. – próbáltam szabadulni Liam-től, de annyira nehéz volt.
-       Abi, haragszol rám?
-       Liam velem nem fogsz szórakozni. Befejeztem. Ennyi pillanatban bókolsz nekem, kedves dolgokat mondasz, félreérthető jeleket küldesz. Aztán faképnél hagysz, egy hónapig nem hallok rólad, majd úgy csinálsz mintha ezer éves pajtik találkoznának. Nem vagyok egy bábu aki ugrik, ha épp kellesz neki.
-       Sajnálom, nem akartalak összezavarni. Kedvellek, de Sophia… szóval nagy döntést hozott értem, a kapcsolatunkért. Szeretem, becsülöm őt ezért. – a szívem millió darabra tört. De úgy érzem ez a pofon végleg pontot tesz a bizonytalan kapcsolatunk végére.
-        Akkor legyetek boldogok! Ezt kívánom! – sarkon fordultam és meg sem álltam a kijáratig.

 
 

Menekülni akartam, rohantam ahogy csak bírtam. A szemembe könny szökött, majd patakokban folyt végig az arcomon. Elértem az autóhoz, beszállni készültem, de egy kéz ragadott meg, magához húzott és megcsókolt. Felnéztem, Liam csillogó szemei néztek engem. Kővé meredtem, nem akartam ezt, de ellökni sem bírtam. De végül eltoltam. Elhatároztam magam, tartani akartam. De akkor megláttam Louis-t. Összetört tekintete mindent elárult. Földbe gyökerezett lábbal állt a stúdió bejárata előtt. Látott minket, megbántottam, fájdalmat okoztam neki, pedig nem akartam. Ott álltam két férfi között, akik teljesen felforgatták az addig unalmasnak mondható életemet…
 
 
***
 
Sziasztok!
 
Sok idő telt el, amióta utoljára jelentkeztem. Szeretném folytatni, de nem tudom megígérni, hogy pontosan mikor jelentkezem az új résszekkel. Igyekszem!
 
 
Kérlek írjatok véleményeket, kíváncsian várom megéri-e a folytatás!
 
Millió puszi, Cami

13 megjegyzés:

  1. Juppi!! Végre új rész! Juj..most nagyon boldog vagyok!..El sem hiszem hogy új rész van..Annyira megörültem, hogy itt ugráltam össze-vissza, mint egy fél örült :DD Nagyon boldog vagyok, hogy folytatod (remélem:))

    Sajnálom Louist. Liam, pedig, kicsit bunkó, aztán meg nyalizik..Én szívem szerintem Louisnak drukkolok, pedig Liam párti vagyok:D De most ő is legyen boldog;) Szurkolok ezért mind a kettőnek!

    Remélem kapsz még több vissza jelzést a többi olvasótól is. Drukkolok! Én imádom a blogod és mindig szeretni is fogom! Örülnék neki, ha lenne új rész és kíváncsi leszek mi fog történni a folytatásba! :)
    Sok sikert és Siess a kövivel!!! :) <3
    Puszi,Betti :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Bocsánat, hogy ilyen későn válaszolok, rengeteg a dolgom, alig van időm gép elé csücsülni. :(

      Jót nevettem a leírt reakciódon, nagyon kedves tőled, hogy kitartasz mellettem, illetve az irományom mellett.

      Annyit elárulok, hogy lesz folytatás, meglepetésekkel teli, május első hetében fogom közzétenni a következő részt. :)

      puszillak, Cami

      Törlés
  2. Drága Cami!

    El sem tudom mondani, mennyire örülök, hogy újra folytatod a történetet, és hogy észrevettem ezt. :-)
    Ráadásul éppen ma, amikor majd másfél év után én is újra publikáltam arra a blogra, ahol először írtál nekem. Ez egy égi jel. :-D
    Igaz, akkor talán még Amelia Spencer néven futottam. Te jó isten, de rég volt már...

    Nem igazán tudom eldönteni, hogy most ki felé is húz igazán a szívem, de azt hiszem, inkább Louis felé billen a mérleg nyelve... Talán az őszinteség miatt. Igen, csak erről lehet szó.

    Nagyon kíváncsi vagyok már, hogy mit is titkolják a szülők, és téged ismerve biztos vagyok benne, hogy hatalmas meglepetés lesz. :-)

    Alig várom a folytatást:
    XxX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh Szia!

      Mikor megláttam, hogy írtál nem akartam hinni a szememnek. Egy régi, kedves ismerős bejegyzés. Fülig érő mosollyal a számon írom a válaszomat is éppen.

      Igyekszem érdekessé tenni a sztorit, ezért is kavartam meg egy kicsit a szálakat. Kell egy kis affér, illetve nem akarom, hogy mindenki Liam-nek szurkoljon. :D

      Köszönöm, hogy itt vagy! :)

      puszi, Cami

      Törlés
  3. juhuuu folytatas :D Louis vagy Liam? imadooooom :D nagyon varom h folytasd :D egyebkent kicsit TeamLiames kicsit TeamLouisos vayok (...mar ha ez erdekel valakit XD.. ) nagyon kivancsi vagyok mi lesz ennek a szerelmi sokszognek a vege :D ui:bocsi az ekezetekert de telefonrol vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kissé késve, de megérkezett a folytatás és a válaszom is. Bocsánat, de csak most volt időm.

      Örülök, hogy konkrétan nincs meg benned kinek is drukkolsz, így nem okoz csalódást ha épp Louis, vagy épp Liam lesz a befutó. Mert ki tudja hogyan alakul ez a bonyolult szerelmi háromszög?!

      Mint már írtam, május első hetében érkezem a folytatással. :)

      Köszönöm szépen, hogy írtál!

      puszillak, Cami

      Törlés
  4. Áááááá!!!!!! Most találtam rá a blogodra, és annyira tetszik, hogy az leírhatatlan.... Olvastam már az Elloptad a szívemet, de ez...... komolyan nagyon, nagyon, nagyon, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz. Louis vagy Liam? Én Abigail helyében Lou-t választanám, már csak azért is, hogy Liamet bosszantsam. De akkor is, Louis megmondta neki, hogy a tenyerén hordozná, meg miden.... mondjuk ezt Liam is,de az most mindegy..... Ha van olyan, mint a Twilight-nál, hogy Team Edward és Team Jacob, akkor és teljes mértékben a Team Louisba tartozom..... Szóval, az egész annyi lenne, hogy nagyon várom a folytatást!!!!!!
    Your sincerly: Kitty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, nagyon jól esik, hogy ennyire tetszik a történet, minden kedves szó jól esik a lelkemnek.

      Próbálom fenntartani az izgalmat a folytatásban is, hátha több embert teszek kíváncsivá ezáltal.

      Köszönöm szépen, hogy itt vagy, olvasol és ezzel támogatsz. :)

      Puszi, Cami

      Törlés
  5. Szia!

    Jó hírrel érkezem, lesz folytatás, május első hetében hozni is fogom. :) Igyekszem kissé felpörgetni a blogod, érdekessé tenni. Remélem sikerülni fog.

    Köszönöm, hogy olvasod, nagyon sokat jelent. :)

    Millió puszi, Cami

    VálaszTörlés
  6. :) Ùj olvasò vagya blog egyszerűen elképesztő!:) Màr alig váromSziavagyokaligojtatást!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretem ezt a blogot és szomorú vagyok hogy nem jött új rész :"( De remélem folytatni fogod mert ezt a munkát kár félbeszakítani :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretem ezt a blogot és szomorú vagyok hogy nem jött új rész :"( De remélem folytatni fogod mert ezt a munkát kár félbeszakítani :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!! Lesz meég folytatása a blogodnak!?

    VálaszTörlés